5.14.2010

Direction [Inpaichthys Kerri 2008ss]

This is for Inpaichthys Kerri on 2009ss collection catalog.
The shoot was held around the brand's office where is in Aoyama Tokyo.
I had a trouble with permission to Tokyo city office when shoot was going on there.
But I tried so bad to convince him that was not my fault and then we made it!
This time those images are totally different from the last collection.
Kiko did great job again. A photographer Okku did amazing job too!
Actually that was our first cooperation and I loved the way he took shoot so much!!
He kept saying 'Ohh yeah Ooh yeah' while taking a picture which is what made me kinda turn onメラメラ
I made this title as 'I wanna dance with somebody (who loves me)'
Because Kiko kept saying and dancing while shooting
I thought she looked like she was desperately wanting to go out dancing when I selected best take.

Model:Kiko Mizuhara(LDH) Photographer:Makoto Okuguchi(tsuji) Stylist:Shino Suganuma(tsuji) Heairmake:Natsu

こちらは「インパクティスケリー」2009春夏のカタログです。
撮影は青山にある事務所の近くで全て行われました。
しかし、公園での撮影許可が取れず無許可で進めてしまって案の定止めに来ましたが
表示の電話番号が明らかに間違っていたので俺の責任じゃないから続けさせて!お願いドキドキ
って感じで説得したらOKが出まして。
前回の16変化とはまた全然違うイメージになってよかったですね。
希子は相変わらずいい仕事してくれたし、カメラマンのおっくーもステチ♪
彼が撮る時って「お~いいぜ~。おおお、いいぜえぇ。」ってな調子だったんですけど
なんかエロかったッスドンッ
このタイトルは「I wanna dance with somebody (who loves me)」(ホイットニーの87年ヒット)
ってつけたんですけど撮影中欲求不満だった(らしい)希子がずっと「あ~もう踊りにいきた~い!」
って連呼してた事をセレクトしてる時に思い出したらなんか顔が全部
「わたしを踊りにつれてってラブラブ」みたいに見えて来ちゃって
かといってホイチョイはないよね。でもホイットニーはありかな。って感じでタイトルつけちゃいました。

Model:水原希子(LDH) Photographer:奥口睦(tsuji) Stylist:菅沼志乃(tsuji) Heairmake:ナツ








0 件のコメント:

コメントを投稿