5.12.2010

Music [London Freedom Choir/Shiro's Songbook]

こちらはあの鷺巣詩郎さんのジャケ。
鷺巣さんつったらもう大御所中の大御所でしょ!大緊張でしたよ。そりゃ。
お忙しいので打合せはいつも彼のスタジオだったんだけどなんか丸一曲レコーディングするの待たされあ、かいまみれてなかなか勉強になりましたね。
ご本人はもう完全の芸術家系でしたけど、面白いお方でした。
ぺえぺえの俺に一芸術家として接してくれたのでそこは大物の貫禄でしたよメラメラ
コンサバなヤツとかいろいろ出したのに一番クワイヤーから遠いこのデザインが採用になって
ダブルでびっくらこいた想い出ですね。。。

This is for World-famous Shiro Sagisu's CD sleeve. (He is doing Evangelion job.)
I was soooooooo nervous and excited to work with him.
He was too busy to have a meeting so I always had to visit his studio and wait for recording whole song. But it was very meaningful either.
He was natural born artist and talkative man, and also he treated me as an artist even though
I was just a designer with no name! I thought he was big man!
I was kinda surprised that he picked this design rough which is most far from 'choir' image.






0 件のコメント:

コメントを投稿