5.12.2010

Web Site [Sachi Tainaka タイナカサチ]

This is for a musician named Sachi Tainaka. I designed this as 'On her desk' because she writes songs and lyrics, plays instruments on her own. On top page you can see the flowing staff notations. Does it look little cliche doesn't it!?!?


これはタイナカサチさんのホームページ。ほとんど自作曲でピアノの弾き語りをする人だったので「机の上」をテーマにデザインしました。見た目によらず関西弁でチャキチャキしゃべる方で一緒にライブ行ったりしましたね。トッペページでは五線譜とか動かしちゃってちょっとベタっすよね(笑)






0 件のコメント:

コメントを投稿