5.13.2010

Direction [BOBSON 2009ss]

This is for BOBSON 2009ss.
The shoot was held in Thailand.It was supossed to be held in Krabi and bangkok.
But due to Thai Goverment's state of confusion, we stuck there for over a week.
However we had to have done our job fortunately we could make our job!!
Look at the cut with elepant! We met him on the street on country side of Krabi.
I asked to an owner this adorable elephant to take a shoot and finally it costs only for his food; bananas.バナナ
Sonoya was kinda scared of it! Actually this cut, Sonoya does some kind of expression for him,
it looks like she tries to threaten or something but actually she was just freaked out叫び
She even does not wear the shoes Shino brought for the shoot. She wears her own shoes! It was that quick.

I love all the cut we shot. It was very tough experience,like sleeping at the floor of airport, for me but I learnt so much things through it.

Model:Sonoya(Image) Photographer:Mari Sarai(Angle) Stylist:Shino Suganuma(tsuji) HairMake:Natsu

これはボブソンの第二弾2009年の春夏です。
予算が安く済むタイで行った撮影だったんだけど政情不安定が原因で
バンコクの空港に座り込みというまさかの不測の事態が発生してしまいなんとクラビというところで
一週間以上も足止めを食らってしまいました。
まあそれでも仕事は遂行しなければならなかったんですが思いの外いいのが撮れました合格
像と一緒に撮ってるカットなんてクラビの田舎道を走っていたらいきなり象と遭遇!
飼い主さんに写真一緒にとっていいですかぁ?てな感じで行われた撮影。
なんと費用は象のおやつのバナナ代だけだったというバナナ
モデルのソノヤはかなりビビってましたね。このカットだとなんか象に向かってやってますけど
なんか威嚇っぽい感じにみえるけど実際は怖すぎて発狂している瞬間だったんです叫び
しかも履いてる靴は自分のだし。スタイリスト持ってきたヤツ履いてないしドクロ

このカットはみんな好き♪空港で寝たりと大変な状況だったけどちょっと人生観変わるくらい貴重な経験をしました。

Model:ソノヤ(Image) Photographer:更井真理(Angle) Stylist:菅沼志乃(tsuji) HairMake:ナツ




0 件のコメント:

コメントを投稿