5.13.2010

Direction [Reebok]

This is what I did on June 2009.
With Kana Ohya again!!
This time everything was so tight an I was bit nervous because I had to do anything like driving van, researching location or picking up props!!
I have no assistant so...
Kana had kinda in the bad mood because of the mess we made.
But shoot was getting started we chatted and talked like very silly stuffs and had much fun eventually.
I think that is how we make it anyway.
I love the take at the studio. it's coincidence to match the color between ribbon for bycicle and shoe races!
Photographer Mr Hiruma was quiet and did his job straight away and I loved that.

Model:Kana Ohya(Elite) Photographer:Yasuhiro Hiruma Stylist:Shino Suganuma(tsuji) Hairmake:Misaki Tsuji(Intention)

リーボックのキャンペーン店頭POPやりました。
モデルは再び大屋夏奈ちゃん!
今回はすべてがタイトで大変でしたねー。自分でできる事は全部自分でやった感じ。。。
ロケバス借りて運転して、ロケハンして、小道具ピックアップして・・・アシスタントしませんから。
カナは最初段取りが悪かったりでかなり不機嫌だったんだけれども(ゴメンネしょぼん
まあ撮影中にいつものようにアホ話をしているうちにすっかり元気になりました♪
まあこんなもんすよね。つうか今度絶対ひざかっくんのお返しすっから。
スタジオのカットが好きです。自転車につけたリボンと靴ひもが偶然同じ色になったんだよね。
カメラマンの比留間さんは寡黙に黙々と仕事を進めるタイプの人でした。そういう人、好きですね。

Model:大屋夏奈(Elite) Photographer:比留間 保裕 Stylist:菅沼志乃(tsuji) Hairmake:辻美咲(Intention)




0 件のコメント:

コメントを投稿